Monday, December 26, 2011

i'm in Angry Bird haha

Aisyah ,12 years old become 13 next year :)
she's my only sister !
kayy act baju Angry Bird ny dia yang punya Ahhaa
dia selalu pinjam baju aku So this time ,
ta salah kott kalau aku pulakk yang pinjam baju dia .kann dikk ?
so act post ny untuk dia ,saje na promote baju dia
ehhhhh !lupa na cakap .baju ny ,aku yang belikan tauuu !hehe
and .dia selalu jadi photographer aku Hahha
terima kasihhh adik ,jasamu dihargai :D
by that ,aku punn selalu jadi photographer dia eaaa
so bukan dia sorg kena buli .just fair and square :)

saksikan muka muka annoying daripada Afiqah Amran <3

sumpaa muka aku annoying gila time ny ,aku tahu :)

AA <3

peace yowwww :D

o.O

muka daa macam angry bird dahh Hahha angry betul XD




punn boleee :)tengah tngok Ayisy kott Hahha

-------------stop-----------

act kteorg siap siap bagai ny na prg Umall johh Ahhaaa
na beli barang untuk balik hostel .ayah yang beriye ajak hari ny
sebab hari lain ayah busy ,kerja .so just follow him .
and macam biasa ,setiap kali keluar ,mesti sorg satu dapat sneak (:
this time aku ta amek chocolate ,tp aku amek Skittles :D
agak lama jugakk laa ta makan skittles ny kann So
aku punn angkut jelaa masuk dalam troli .
disebabkan lama tak makan ,dia punya masam aku ta tahan siott !
serious masam gilaaa !hahhaa .
tapi ,aku baru jea makan bape bijik ,banyak tangan daa hulur ann
Ayisy paling banyak dapattt <3
kbyee :D

No comments:

Post a Comment